Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Σε περίπτωση που κάποιο από τα είδη που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας:

  • Μέσω email ή
  • Τηλεφωνικά (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό τηλεφώνου).

Ο σκοπός της επικοινωνίας είναι να συνεννοηθούμε για πιθανή τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σημείωση:
Αν δεν καταστεί δυνατή η επικοινωνία μαζί σας εντός 2 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας, το αίτημά σας ακυρώνεται αυτόματα και θα χρειαστεί να αποστείλετε νέο αίτημα.

Οι αποστολές πραγματοποιούνται βάσει του χρονοδιαγράμματος της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.


Καθυστέρηση Αποστολής

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει στις εξής περιπτώσεις:

  1. Κατάργηση ή μη διαθεσιμότητα προϊόντος
    Ενδέχεται κάποιο προϊόν να μην είναι διαθέσιμο λόγω:
    • Έλλειψης αποθέματος από τον προμηθευτή.
    • Απροειδοποίητης κατάργησης του προϊόντος.
    Σε αυτή την περίπτωση, εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις.
  2. Πρόβλημα επικοινωνίας
    Αν παρουσιαστεί πρόβλημα στην παραγγελία σας (π.χ. λανθασμένα/ελλιπή στοιχεία), και δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή email.
  3. Απρόβλεπτοι εξωτερικοί παράγοντες
    Καθυστερήσεις λόγω εξωγενών παραγόντων, όπως:
    • Απεργίες.
    • Κακές καιρικές συνθήκες.
    • Έκτακτες συνθήκες.

Σημείωση: Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για αλλαγές στον χρόνο παράδοσης που οφείλονται στους παραπάνω λόγους.